update vanuit Canoa - Reisverslag uit Bahía de Caráquez, Ecuador van Elien - WaarBenJij.nu update vanuit Canoa - Reisverslag uit Bahía de Caráquez, Ecuador van Elien - WaarBenJij.nu

update vanuit Canoa

Blijf op de hoogte en volg Elien

22 November 2013 | Ecuador, Bahía de Caráquez

..Na weer te kunnen inloggen op deze site gelijk maar even een update plaatsen..

Alweer eventjes geleden het drukke Quito verlaten om de rest van het land te gaan verkennen.. Na het vogelvolle Mindo, het avontuurlijke Banos, de twee binnenkant-van-de-wc-bekijkende dagen in Latacunga, het kratermeerrijke Quilatoa en het saaie Quivedo nu in de relaxte kustplaats Canoa=)
Canoa is een rustig kustplaatsje waar ik mooi kan relaxen van de drukke reisdagen, mijn spaans kan verbeteren..en daarnaast natuurlijk in zee zwemmen, boekje lezen in de hangmat en me vermaken met niets doen..

Voor een kleine reisimpressie van de laatste tijd, zie bijgevoegde foto's=)



Ps.aanvragen voor zonnestralen en warmte kunnen ingediend worden..

  • 22 November 2013 - 14:57

    Janneke:

    stuur mij maar een potje verplicht niks doen, een jaartje 23 graden continu en volop zonneschijn!! ;)

    Ziek geweest begrijp ik? Niet leuk! Hoop dat je je nu weer stukken beter voelt. Misschien heeft die hangmat wel genezende krachten. Mens, wat zul jij moeten acclimatiseren als je weer terug bent, als je nog terug komt. Ik zou blijven geloof ik.

    mucha diversión, saludos!

    Janneke

  • 22 November 2013 - 15:15

    Huisje:

    Hoi Elien . Neem voor mij maar een emmer vol warmte en een zak vol zonnestralen mee. Het is hier koud.
    Begrijp dat je nog geen heimwee hebt. Neem het er van Meid,veel plezier.
    Groeten uit Oostwold.

  • 22 November 2013 - 23:28

    Anne:

    Hey daar!

    'k Ben blij weer wat van je te horen!
    Weer mooie foto's, zeg!
    Geniet van het relaxen enne.... kan ik straks nog wat in Hermen zijn koffer stoppen voor jou??

    Lieve groet Anne en de rest

  • 26 November 2013 - 23:14

    Elien:

    @ tantes: even volhouden met de kou tantes! In februari zal in mijn backback vol gooien met een dosis zon en warmte..
    @ Anne: zie mail :)

  • 27 November 2013 - 22:29

    Naomi:

    Ik opteer ook voor de portie niets doen in een hangmat. Liefst inderdaad compleet met zonnestralen. Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elien

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 7173

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 11 Februari 2014

Ecuador, galapagos, Peru

24 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: