Galapagos ♡ - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van Elien - WaarBenJij.nu Galapagos ♡ - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van Elien - WaarBenJij.nu

Galapagos ♡

Blijf op de hoogte en volg Elien

24 December 2013 | Ecuador, Galapagos Islands

Wauw.., wat was dat gaaf, 10 dagen genoten op de Galapagos! Helaas weinig bereik daar dus nu , terug in Cuenca, een blog..

een paar zinnen uit het dagboek:

* de dieren die hier leven zijn bizar, alsof we net uit een tijdmachine komen!
* vandaag zoveel moois gezien en gedaan dat we 's avonds om 9uur in slaap gevallen zijn bovenop de reisgids .. waarin we iets bekeken voor de dag erna..
* vandaag in zee tussen zeeschildpadden, zeeleeuwen en wit-punt-rif-haaaaaaien gezwommen.brr wat gaaf.. =)
*omschrijving landschap: woeste wildernis, omschrijving dieren: masterlijk en buitenaards!
*vandaag, de laatste dag, als kers op de taart nog 15 dolfijnen om de boot heen zien springen, enkele manta roggen van ongeveer 5 a 6 meter uit het water zien springen (waarbij zelfs de schipper en gids 'ohh en ahh' geluiden bij maakten)

Kortom, een geweldige ervaring die ik iedereen aan kan raden! Nog niet overtuigd? Check de foto's=)

Feliz navidad vanuit Ecuador!

• 24 December 2013 - 14:22

Anne:

Klinkt avontuurlijk allemaal.. maar....waar zijn de foto's??
    Hier weer een heerlijke Hollandse storm! Geen vorst in aantocht...

Lieve groet van Anne en de rest!

• 24 December 2013 - 18:08

Arte En Jeannet:

Hoi Hermen en Elien.

Wat een verhalen allemaal,. en dan die foto`s. volgens mij komt het allemaal uit de donald duck of zo.
    het is alles natuurlijk super, maar het aller mooiste is natuurlijk als je het zelf mee maakt Wij gaan lekker kerstfeest vieren .en jullie zitten met je uitrusting in de modder. hahaha,- Maar geniet ervan zo`n tijd maak je maar een keer mee in je leven. Om de weg te vragen lijkt het net of je in de vlist zit. Als je aan adriaan slingerland de weg naar schoonhoven vraagt, stuurt hij je ook naar haastrecht. Nou ik draai er een punt aan
    Bij ons gaat alles best. Jos heeft een huis in benschop gekocht. En gaat 02-05-2014 trouwen. Liefs ons.

• 25 December 2013 - 00:08

Jeroen:

Hoi Hermen en Elien,

Super om dit mee te maken zeg,

Je weet dat er bijzonder dier zijn maar lijkt me inderdaad een beetje onwerkelijk als je ze echt ziet in hun omgeving. ben benieuwd naar de Foto,s. dit plekje was wel een van jullie doelen toch, wat staat er nog meer op het programma? in ieder geval nog een goede dagen toegewenst, is het daar ook nog een beetje Kerst? geniet van deze tijd en de omgeving.

Groetjes Jeroen

• 26 December 2013 - 04:08

Elien:

Bedankt voor de reacties, helaas was het internet te zwak om foto*s toe te voegen.
    Inmiddels is het gelukt =]

Geniet allemaal van 2e kerstdag morgen, die hebben ze hier niet ;]

• 28 December 2013 - 15:30

Atie:

Ha allebei
    Lees nu alle blogs in één keer en waarschijnlijk op het juiste moment want zie inderdaad prachtige foto's. Mooie ervaringsverhalen ook! Het was vast een bijzondere Kerstdag bij jullie. Hier vandaag geen storm maar een heerlijk zonnetje (in A'dam althans... ) Nu op naar Oud en Nieuw. Jullie een fijne, onvergetelijke jaarwisseling (waar brengen jullie die door?) en verdere reis.
    Ook alvast Feliz año nuevo!

Lieve groet, Atie (ook namens Pieter)

• 29 December 2013 - 17:28

Arthur En Alice:

Hoi Hermen en Elien,

Het blijft een groot avontuur! Mooie foto's weer. Geniet ook van de komende 3 weken met elkaar in deze fascinerende omgeving. Wij nu in Oostenrijk, kunnen nog wel wat sneeuw gebruiken. Verder alles o.k. !

Hartelijke groet vanuit Westendorf.

Alice, Arthur, Lisanne en Eline.

• 03 Januari 2014 - 19:24

Tom:

hey zusje,

Ziet er goed uit, jammer dat ze daar geen Dropzone hebben anders was ik zeker even langs gekomen :D
    Waar gaat de reis nu verder heen?
    geniet ervan!

See you!

TomTom

• 12 Januari 2014 - 22:21

Linda De Haan :

He nicht,

Leuk om alle verhalen te lezen!
    Je hebt al veel meegemaakt lees ik!
    Ik ga morgen even de foto's bekijken. Gaat wat lastig op mijn mobiel!
    Heel veel plezier nog even!

Liefs Linda